Højskolecafé

Menighedsplejens højskolecafé kl. 13.30 - 15.30
En tirsdag hver måned for deltagere med demens, deres familier, venner, netværk og andre interesserede. Det er med til at give et friskt pust og et frirum i hverdagen - og give de deltagere, der har demens, mulighed for at invitere netværket til fælles positive oplevelser.
Sted: Munkebjerg kirkes sal.

Parkering langs gaden og på p-plads overfor kirken.

Pris: 30 kr. for kaffe og kage kontant ved bordene.
Arrangeret af Emmy Rasmussen, Menighedsplejen, i samarbejde med frivillige. Hent folder med mere information i kirken.

Tirsdag 10.september

Godt vi blev ældre
v/ Finn Nørbygaard, foredragsholder.
Overgangen fra et arbejdsliv til et livsom pensionist åbner for en energiomlægning.
Nemlig et skift fra præstation til refleksion. Seniorlivet giver adgang til et væld af følelser, som indtil nu har ’ligget på lager’.

Tirsdag 8. oktober

Island, landet med ild og is
v/ Uwe Lindholdt, lektor og biolog.
Island er et land med vulkaner, enspændende historie og med en særegen fauna og flora.
Island er med sine magiske urlandskaber et af de mest fascinerende rejsemål.

Tirsdag 5. november

7.500 km på motorcykel
v/ Bendt Bendtsen, tidl. minister m.m.
Min tur på motorcykel gennem 20 europæiske lande. En dannelsesrejseog interviews med unge mennesker om deres drømme for Europa og deres eget land.

Tirsdag 3. december

Altuskoret
v/ Henrik Møller Jensen, dirigent.
Altuskoret synger nogle numre fra deres repertoire og hjælper os med at synge julen ind.